Герб Новоархангельського району


ВАЖЛИВО ЗНАТИ

Головні правила безвізового режиму з ЄС

Дізнайся про правила та переваги безвізу на сайті openeurope.in.ua Завантажити

Що таке безвізовий режим з ЄС Завантажити

Як підготуватися до поїздки до ЄС Завантажити

Що важливо знати про правила перебування в ЄС Завантажити

Як підготуватися до поїздки до ЄС з дітьми Завантажити

Що важливо знати тим, хто планує навчатися в ЄС Завантажити

Що важливо знати тим, хто планує працювати в ЄС Завантажити

Жителям АР Крим та Донбасу Завантажити

Дізнайся про можливості освітніх та наукових програм ЄС в Україні Завантажити


ОГОЛОШЕННЯ

Національна академія державного управління при Президентові України (далі - Національна академія) є вищим навчальним закладом у системі підготовки, перепідготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації державних службовців у галузі знань "Публічне управління та адміністрування".

З метою якісної підготовки державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування, які займають вищі посади в органах влади (І-ІV групи оплати праці), в Національній академії створено Інститут вищих керівних кадрів (далі-Інститут).

Місією Інституту є підготовка компетентних, інноваційних, творчих, ініціативних вищих керівних кадрів, здатних реалізувати суспільні реформи та сприяти подальшому розвитку громадянського суспільства.

В Інституті здійснюється навчання за заочною формою навчання (термін навчання -2,5 роки за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування", цільовою аудиторією якої є особи, що займають політичні посади, державні службовці. Магістерська програма за цією спеціальністю враховує кращий досвід провідних країн з підготовки вищих керівних кадрів (програми рівня Executive MPA).

Навчання в Інституті дозволить слухачам отримати не тільки нові знання, а й створити додаткову мережу комунікацій з провідними фахівцями різних галузей національного господарства та сфер діяльності, можливість подальшої наукової роботи та захисту дисертації, ефективно застосовувати отримані знання, вміння та навички в реалізації державної політики.

Прийом документів відбуватиметься з 03 квітня по 20 травня 2017 року. Вступні екзамени будуть проходити з 06 по 16 червня 2017 року.

День відкритих дверей в Національній академії відбудеться 29 квітня 2017 року за адресою вул. Е.Потьє, 20.

Умови вступу до Інституту вищих керівних кадрів Національної академії визначено в Положенні "Про прийом, стажування слухачів та працевлаштування випускників Національної академії державного управління при Президентові України", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2013 року №255 (зі змінами).

Більш детальну інформацію щодо Інституту можна отримати на сайті www.academy.gov.ua та за телефонами: (044) 483-14-57; (044) 481-21-97.

Приймальна комісія Національної академії знаходиться за адресою: м.Київ, вул. Е.Потьє, 20, к.127, тел.: (044) 455-68-01; (044) 455-69-02.



Всеукраїнський конкурс “Кращий державний службовець”

Організаційним комітетом з проведення І туру Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" підведено підсумки конкурсу в районній державній адміністрації.

Переможцем у номінації "Кращий керівник" визнано Єфременко Світлану-начальника відділу планування доходів, фінансів галузей виробничої сфери та інвестицій фінансового управління Новоархангельської районної державної адміністрації

Лауреатом у номінації "Кращий керівник" визнано Воротнікову Марину -завідувача сектору (центру) надання адміністративних послуг Новоархангельської районної державної адміністрації.

Переможцем у номінації "Кращий спеціаліст" визнано Жайка Михайла - головного спеціаліста відділу агропромислового розвитку Новоархангельської районної державної адміністрації.

Лауреатом у номінації "Кращий спеціаліст" визнано Шинкаренко Наталію - головного спеціаліста відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни, праці та соціально-трудових відносин управління соціального захисту населення Новоархангельської районної державної адміністрації.


100-річчя Української революції 1917-1921 років

В березні 2017 року минає 100 років від дня створення Української Центральної ради. Ця дата розпочинає відлік доленосних подій перших визвольних змагань, результатом яких стало відновлення української державності. У той час було закладено основи незалежної країни – визначено її кордони, затверджено національні символи – герб (Тризуб Володимира Великого), прапор (синьо-жовтий стяг) та гімн («Ще не вмерла України і слава і воля»), надано українській мові статусу офіційної, створено парламент, уряд та українську армію, затверджено національну валюту – гривню.

Протягом 2017-2021 років на державному та місцевому рівні відзначатиметься цілий ряд урочистих та меморіальних заходів з нагоди 100-річчя початку Української революції:

2017 рік

У травні відзначається 100-річчя початку формування української армії – створення Першого українського полку імені Богдана Хмельницького.

В червні - 100-річчя створення першого українського уряду - Генерального Секретаріату Української Центральної Ради.

Листопад - 100-річчя проголошення створення української держави - Української Народної Республіки.

2018 рік

У січні виповниться 100 років з дня проголошення незалежності Української Народної Республіки та героїчного бою під Крутами.

В лютому - річниця затвердження Тризуба державним гербом Української Народної Республіки.

У квітні - 100-річчя звільнення Криму від більшовиків та створення Українського військово-морського флоту.

В листопаді виповниться 100 років з початку української державності на території Західної України - «Листопадового зриву», українського повстання у Львові, внаслідок якого проголошено створення Західноукраїнської Народної Республіки.

Важливою подією стане 100-річчя заснування Української академії наук.

2019 рік

У січні 2019 року відзначатиметься 100-річчя проголошення Акту Злуки УНР і ЗУНР – об’єднанні українських територій, що століттями були розділені сусідніми державами.

В грудні виповниться 100 років з дня початку Першого Зимового походу Армії УНР, який пройшов теренами Новоархангельського району. Одним із його керівників був генерал-хорунжий армій УНР, уродженець Новоархангельська Андрій Гулий-Гуленко.

2021 рік

На листопад цього року припадає 100-річчя Другого Зимового походу Армії УНР та 100-ті роковини розстрілу більшовиками сотень вояків Армії УНР біля с. Базар Житомирської області.

З метою популяризації подій Української революції 1917-1921 років в районі заплановано провести цілий ряд заходів. Серед них відкриття у районному краєзнавчому музеї постійно діючої експозиції, присвяченої історії Української революції, проведення засідань за круглим столом, семінарів та тематичних екскурсій.

Заплановано проведення в культурних закладах району різноманітних виставок світлин, копій документів, речових пам’яток, книг, підготовка науково-популярних збірок, інформаційних буклетів та проспектів, спрямованих на донесення інформації про Українську революцію 1917-1921 років, життя та діяльність діячів українського визвольного руху початку ХХ століття, уродженців Новоархангельська, – Євгена Филимоновича Маланюка, видатного  поета та вояка Армії УНР і Андрія Олексійовича Гулого-Гуленка, військового діяча УНР.

Всі зазначені заходи мають на меті донести інформацію про події Української революції 1917-1921 років, виховання патріотизму та підвищення інтересу до історії України у громадян нашої країни.



Реквізити для грошових переказів для м.Авдіївки

Благодійна організація "Благодійний фонд підтримки українських військовослужбовців"

Код ЄДРПОУ 39210575

Неприбуткова організація

р/р 2600 905 291 2627

в Кіровоградській філії ПАТ "Приватбанк"

МФО 323583



З питання організації доставки речей, харчів, будівельних матеріалів звертатись до управління з питань цивільного захисту облдержадміністрації

начальник управління СЛІНЧЕНКО Володимир Андрійович

тел.:24-52-49, 24-52-46



До уваги мешканців району!

Остерігайтесь фальсифікованого алкоголю!

За останніми оперативними даними Держпродспоживслужби в Харківській, Донецькій, Луганській, Миколаївській, Запорізькій та Житомирській областях в Україні зареєстровано 132 випадки отруєнь фальсифікованим небезпечним алкоголем, 55 з яких завершились летально. За висновками судмедекспертизи смерть настала від отруєння сурогатами алкоголю з вмістом метанолу.

Що таке метанол або метиловий спирт? Метанол – це отрута. Отруєння метиловим спиртом вважається для людини найнебезпечнішим із усіх можливих видів отруєнь хімічними речовинами. Метиловий спирт широко використовується в промисловості.

Вживання 30 мл метилового спирту може призвести до смерті людини. А в залежності від індивідуальних особливостей організму смертельною може бути і менша доза.

Метанол дуже швидко всмоктується у шлунку та перетворюється в мурашину кислоту і формальдегід. Ці сполуки дуже токсичні навіть у невеликій кількості та уражують всі органи людини, а також можуть блокувати роботу всіх клітин організму.

При гострому отруєнні метанолом першими симптомами можуть бути:  нудота, сильна блювота, головний біль, біль у животі, порушення центральної нервової системи та зору аж до повної сліпоти. Людина може знепритомніти. Латентний період (від моменту споживання до виникнення симптомів інтоксикації) становить 8-72 години. Отруєння метиловим спиртом найчастіше закінчується летальними випадками або ж інвалідизацією.

Чи можна відрізнити етиловий спирт від метилового? Етиловий спирт відноситься до медичних та харчових рідин. Метиловий є виключно технічним спиртом. Його додають до розчинників, бензину, використовують для обробки шкіри та деревини. Отже, його не можна використовувати для пиття. На жаль, за зовнішнім виглядом або запахом відрізнити метиловий спирт від етилового неможливо.

Випадкове отруєння метиловим спиртом можливе при підміні метанолом етилового спирту в фальсифікованих алкогольних напоях. Антидотом при підозрі на отруєння метанолом є етанол або етиловий спирт.

Профілактичні заходи включають, зокрема, перевірку якості алкогольних напоїв і заборону реалізації сурогатів.

Держпродспоживслужба звертається до населення купувати спиртні напої виключно в офіційній торговельній мережі, при наявності акцизних марок, супровідних документів, етикеток та відповідного маркування.

Не експериментуйте над собою. Цінуйте своє життя і здоров`я!



Працює телефон довіри Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області:

(0522)24-63-36

____________________


Прес-конференція та зібрання щодо обговорення питань введення інституту приватного виконавця

У зв`язку з набранням чинності з 05 жовтня 2016 року Законів України "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів" та "Про виконавче провадження" 09 вересня 2016 року об 11:00 у медіа-центрі Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області відбудеться прес-конференція та зібрання щодо обговорення питань введення інституту приватного виконавця. Організатор зібрання: Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області.

Учасники говоритимуть про введення інституту приватного виконавця, вимоги до приватного виконавця та порядок отримання посвідчення приватного виконавця.

Звертаємо увагу, що кожен громадянин України який досяг 25 років, має вищу юридичну освіту не нижче другого рівня, володіє державною мовою, має стаж роботи у галузі права після отримання відповідного диплома не менше двох років та склав кваліфікаційний іспит може бути приватним виконавцем.

Особливу увагу звертаємо осіб, які мають стаж роботи державного виконавця, адвоката, нотаріуса, арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) не менше одного року на те, що для останніх має місце скорочена процедура допуску до кваліфікаційного іспиту.

Запрошуємо усіх бажаючих взяти участь у прес-конференції та зібранні у обласній юстиції. Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області знаходиться за адресою: м. Кропивницький, вул. Дворцова 6/7.

_______________


До уваги керівників підприємств, установ, організацій району!

Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2013 року №306 "Про затвердження порядку формування державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів", відповідно до розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 10 вересня 2016 року №335-р здійснюється формування прогнозних показників щодо обсягів замовлення на підготовку фахівців та робітничих кадрів.

Районна державна адміністрація інформує, що про необхідність потреби у фахівцях та робітничих кадрах, з урахуванням видів економічної діяльності та професій, ви можете повідомляти:

1. Поштою за адресою: вул. Центральна, 31, смт Новоархангельськ, Кіровоградська область, 26100.

2. Електронною поштою за адресою: inbox1@novoarh.kr-admin.gov.ua.

3. На веб-сайті районної державної адміністрації у рубриці: "Зворотній зв`язок".

Чекаємо на ваші повідомлення!

____________________





10 МІФІВ ПРО СУБСИДІЇ












































Про функціонування Новоархангельського центру первинної медико-санітарної допомоги

Робота центру первинної медико-санітарної допомоги полягає в забезпеченні населення доступною, безперервною, своєчасною, якісною та ефективною первинною медико-санітарною допомогою.

Первинна медична допомога — медична допомога, що надається в амбулаторних умовах або за місцем проживання пацієнта лікарем загальної практики-сімейним лікарем і передбачає:

надання консультації, проведення діагностики та лікування найбільш поширених хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів, здійснення профілактики;

направлення відповідно до медичних показань пацієнта, який не потребує екстреної медичної допомоги, для надання йому спеціалізованої або високо спеціалізованої медичної допомоги;

надання невідкладної медичної допомоги в разі гострого розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнта, який не потребує екстреної, спеціалізованої або високоспеціалізованої медичної допомоги.

Новоархангельський центр первинної медико-санітарної допомоги обслуговує 24020 чоловік населення району, з них дітей до 18 років 3880, сільських жителів – 17213.

Діяльність лікувально-профілактичних закладів району направлена на всебічний розвиток охорони здоров’я, на розвиток лікувальної мережі району, на профілактичну роботу, загальну  диспансеризацію населення району, реабілітацію хворих, що вийшли на інвалідність, боротьбу з туберкульозом, алкоголізмом та наркоманією, СНІДом.

Радіус обслуговування з урахуванням відстані до найбільш віддаленого села Іванівка, населення якого прикріплене до Надлацької лікарської амбулаторії ЗПСМ, становить 55 км.

Штатний розпис Центру відповідно до наказу МОЗ України від 21 серпня 2014р №585 «Про затвердження Примірних штатних нормативів центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його структурних підрозділів», за результатами якої в Центрі немає  жодної лікарської посади, яка не відповідає штатному нормативу.

Лікарські амбулаторії розгорнуті в усіх найбільших селах Новоархангельського району зокрема:

смт.Новоархангельськ - 1 лікарських амбулаторія;

с. Надлак – 1 лікарських амбулаторія;

с. Підвисоке – 1 лікарська амбулаторія;

с. Нерубайка - 1 лікарська амбулаторія;

с. Кам`янече  -  1 лікарська амбулаторія;

с. Кальниболота -  1 лікарська амбулаторія;

У населених пунктах з малою кількістю населення, первинна медична допомога надається фельдшерами фельдшерсько-акушерських пунктів.

Однією з проблем доступності медичної допомоги населенню району залишається неукомплектованість сільських амбулаторій лікарями. З 6-ти амбулаторій укомплектовано лікарями три: в с.Надлак, с.Підвисоке та Новоархангельська.

Фактичний рівень забезпечення лікарськими амбулаторіями становить 2,4 на 10 тис. населення. Для досягнення нормативного рівня  по місту необхідно створити 1 лікарську амбулаторію.

Одним з проблемних питань є забезпеченість лікарських амбулаторій загальної практики сімейної медицини лікарями. Вирішенням даного питання є придбання житла для лікарів.


Т.в.о.головного лікаря

Новоархангельського ЦПМСД                                                                                                       І.Мегесь


До уваги жителів району

19 серпня 2016 року з 10:00 до 12:00 заступником начальника з питань державної реєстрації - начальником Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції Потьомкіним Олегом Олександровичем заплановано проведення особистого виїзного прийому громадян в приміщенні відділу державної виконавчої служби Новоархангельського районного управління юстиції за адресою вул. Центральна, 46 смт Новоархангельськ.

____________________


До уваги громадян України!!

Шановні українці!

У рубриці "Зворотній зв`язок" за адресою http://novoarh.kr-admin.gov.ua/zvern.php ви можете залишити свою думку щодо оцінювання діяльності державних службовців в Україні.

Відділ ДРАЦС інформує

Запроваджено електронний сервіс проставлення апостиля

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 № 890 ”Деякі питання забезпечення запровадження електронного сервісу проставлення апостиля”, наказу Міністерства юстиції України „Про впорядкування відносин з проставлення апостиля та підготовки документів для їх консульської легалізації” від 11.11.2015 за № 2268/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1419/27864, з 20 листопада 2015 року здійснюється державна реєстрація апостилів у Електронному реєстрі апостилів (далі — Реєстр), яким запроваджено електронний сервіс проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, та на всіх інших видах документів, що призначені для використання на території інших держав.

З метою підвищення рівня довіри до офіційних документів України, на яких проставляється апостиль, та з урахуванням статті 7 Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів, Кабінет Міністрів України затвердив Порядок ведення Електронного реєстру апостилів.

Цей Порядок визначає процедуру проставлення Міністерством юстиції України апостиля та регулює ведення Електронного реєстру апостилів   (далі — Реєстр), а також внесення до нього відомостей про апостилі, проставлені в Україні на документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України

Апостиль на офіційних документах проставляється та заповнюється за допомогою програмних засобів Реєстру у формі електронного документа, який  містить візуальне зображення зразка підпису (відцифрований підпис) уповноваженої особи, відповідальної за проставлення апостиля, та скріплюється електронним цифровим підписом такої особи .

Реєстрація в Реєстрі відомостей про проставлення апостиля здійснюється з метою створення єдиної бази даних відповідних відомостей та спрощення перевірки факту проставлення апостиля і відповідності записів у ньому відомостям Реєстру та полягає у:

- прийнятті документів, формування та реєстрація заяви;

- розгляді документів, поданих для проставлення апостиля;

- проставленні апостиля, або відмова у його проставленні (протягом 2 робочих днів, а у окремих випадках до 20 робочих  днів);

- видача документів за результатом розгляду заяви.

Плата за надання послуг з проставлення апостиля для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства складає 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн) та для юридичних осіб – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн).

Проставлення апостиля здійснюється за заявою будь-якої особи, яка подає відповідний документ, шляхом її особистого звернення до відділів ДРАЦС або надіслання заяви про проставлення апостиля поштовим зв’язком до Міністерства юстиції України чи його територіальних органів.

До заяви про проставлення апостиля додається оригінал документа, на якому необхідно проставити апостиль, документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

Поштовим зв’язком може бути надіслана заява про проставлення апостиля виключно з-за кордону та для проставлення апостиля.

Для проставлення апостиля заявник пред’являє посадовій особі відділу ДРАЦС документ, що посвідчує його особу та подає оригінал документа, на якому проставляється апостиль, або його копію, засвідчену в установленому порядку; документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

Під штампом апостиля, сформованого у формі електронного документа, розміщується додаткова інформація, яка викладається українською, англійською та французькою мовами.

За результатом розгляду заяви та поданих документів для проставлення апостиля посадова особа відділу ДРАЦС, до якого було подано документи шляхом особистого звернення заявника, інформує його, використовуючи контактні дані, зазначені у відповідній заяві.

Громадяни, які бажають проставити апостиль на документах та отримати детальну консультацію для вирішення даного питання можуть звернутися до відділ ДРАЦС  Кіровоградської області .

До електронного сервісу підключені 11 відділів державної реєстрації актів цивільного стану, а саме Бобринецький, Вільшанський, Добровеличківський, Долинський, Новгородківський, Новоархангельський районні, Фортечний районний у місті Кіровограді, Кіровоградський, Олександрійський, Світловодський міські та відділ державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області.


Начальник Новоархангельського

районного відділу державної реєстрації

актів цивільного стану Головного

територіального управління

юстиції у Кіровоградській області                                                                                               О.М.Коробко


Новий пілотний проект!

В Україні запроваджується пілотний проект у сфері державної реєстрації громадських формувань. Метою проекту є забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Відповідно до наказу Мін`юсту «Про запровадження пiлотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» від 17 червня 2016 року №1717/5, подати документи про реєстрацію громадських об`єднань можна буде не лише до обласних управлінь юстиції, а й до майже 100 центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги по всій країні.

Зокрема, на території Кіровоградської області діють 3 місцеві центри з надання БВПД – Голованівський (смт. Голованівськ, вул. Ціолковського, 1, 2 поверх, тел. (0525)-22-25-83, 093-423-33-73, 068-834-77-45), який обслуговує територію Голованівського, Гайворонського, Ульяновського, Новоархангельського, Вільшанського, Добровеличківського, Маловисківського, Новоукраїнського та Бобринецького районів.

Кіровоградський (м. Кіровоград, вул. Дворцова, 64/53, тел. (0522)-32-08-24) та Олександрійський (м. Олександрія, вул. Першотравнева,  буд. 18, тел. (05235)7-04-04, 7-04-40, 050-563-72-11).

Звертаємо увагу на тому, що нові функції, які отримають центри, дадуть змогу мешканцям області реєструвати громадські організації на місцях.

Вже  проведено навчання працівників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з метою належного виконання останніми функцій з прийняття та видачі документів під час реєстрації громадських формувань, а також  забезпечено доступ працівників до програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.


08 липня 2016 року

Завантажити Звернення колективу Державного підприємства національної енергетичної компанії "Укренерго" Кіровоградських магістральних електричних мереж"



28 червня - 20 років Основного Закону















ПОДІЇ

З благословіння Високопреосвященного Іоасафа, архієпископа Кіровоградського і Новомиргородського, та за підтримки голови Новоархангельської районної державної адміністрації Васильченко Сергія Сергійовича, 15  дітей селища Новоархангельск  відпочили та оздоровилися у таборі "Стежина добра" на побережжі  Азовського моря.









6 червня юні відпочивальники на самому кращому автобусі радянських часів Ікарус)) під`їжджали до самого комфортного Гостинного будинку  з історичною назвою "Київська Русь"

Арабатська стрілка зустріла нас яскравим сонцям, та теплим промінням.  Якісно облаштовані кімнати всім придали гарного настрою.

Цьогорічна табірна зміна носила назву «Україна має талант» та була орієнтована на розкриття творчого потенціалу діток.

Кожен день розпочинався з зарядки, яку проводив вихователь Роман Анатолійович,  молитви та тематичної лінійки. На останній підбивався підсумки минулого дня та «таборята» отримували нові завдання, за виконання яких загони отримували бали.



Найбільше часу у дітвори займало море. Окрім «водних процедур» на пляжі між загонами відбувалися різноманітні змагання.

У період тихого часу дітвора займалася різними майстер-класами. Причому матеріалом для виготовлення виробів були ракушки, які діти самостійно підбирали на пляжі.

Завершувався день одногодинною телефонною розмовою дітей з батьками, вечірньою молитвою та оцінюванням охайності кімнат.

Весь табір був поділений на 2 загони: «Надія Є!»( м. Кіровоград), та  «Смайл» (смт Новоархангельськ).

Приблизно один раз в два дні, ми їздили на профілактичне оздоровлення: сивашські грязьові ванни, відвідування гарячого джерела та солоного озера.

Особливими днями зміни були ті, у які відбувалися концерти, присвячені відкриттю та закриттю табірної зміни, які збирали на свій перегляд велику кількість відпочиваючих, котрі дарували нам велику кількість овацій та оплесків.



Незабутньою стала поїздка в біосферний заповідник «Асканія-Нова» ім. Ф.Е.Фальц-Фейна. Екскурсовод в досить доступній для дітей формі розповіла про особисту трагічну життєву історію Ф.Е.Фальц-Фейна та його прекрасного творіння – дендропарку та зоопарку. Ще раз всі присутні переконалися на власні очі, що там де зустрічається Божа допомога і талант людини відбувається чудо. Фальц-Фейн – віруючий православний християнин, який дуже сильно поважає своїх робітників, у степу створює прекрасний заповідник.



Неординарним днем з життя табору був  день Вознесіння Господнього, коли всі «стеженята» стали ближче до Бога та один до одного, приступивши до Таїнств святої Сповіді та Євхаристії в храмі Георгія Победоносця с. Генічеська гірка.

Також відпочивальники сповнились благодаттю в Воскресний день в храмі Миколая Чудотворця смт. Кирилівка, Запорізької області, а після   зарядилися позитивними емоціями та настроєм, відвідавши та аквапарк «Острів скарбів».

Перед від’їздом на Кіровоградщину у таборі відбулася остання фінальна лінійка, на якій всі учасники зміни отримали особливі медалі.

Дякуємо усім благодійникам, стараннями яких вдалося організувати табір та з великим нетерпінням будемо чекати наступної зміни «Стежини Добра».




Завантажити Матеріали прес-конференції головного лікаря обласного кардіодиспансеру Сухомлин Г.М. від 13 травня 2016 року.



Завантажити Проведення II Форуму енергоефективного партнерства підтримано Прем`єр-міністром України...Завантажити


















“СНІД – проблема людства”

У всіх загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів району протягом року реалізується превентивний проект “Захисти себе від ВІЛ” серед учнів 10-11 класів. У Торговицькій загальноосвітній школі ім.Є. Маланюка учням 8-9 класів був проведений факультативний курс “Школа проти СНІДу”.

Також проведено цикл профілактичних заходів з попередження розповсюдження ВІЛ-інфекції/СНІДу та туберкульозу серед дітей та учнівської молоді, проводяться бесіди з елементами тренінгу, тренінгові заняття, години спілкування, інформаційні години, виховні заходи: “Здоровий спосіб життя – запорука успіху”, “Взаємовідносини між ВІЛ-інфікованими та здоровими людьми”, “СНІД – проблема людства”, “СНІД: не залишимося байдужими”, “Життя у світі, у якому є ВІЛ”, “Умій сказати “НІ” в екстремальних ситуаціях”, “Суд над наркотиком”, постійно проводяться тижні профілактики ВІЛ/СНІДу у загальноосвітніх навчальних закладах “Об’єднаймо наші зусилля!”, “1 грудня – день єднання заради подолання епідемії ВІЛ/СНІДу”.

Всеукраїнський конкурс “Кращий державний службовець”

28 березня 2016 року було проведено перший тур щорічного Всеукраїнського конкурсу “Кращий державний службовець”, у якому взяли участь 4 державних службовці. У номінації “Кращий керівник” - 2 особи та у номінації “Кращий спеціаліст” - 2 особи.


Реєстрацію місця проживання здійснюватимуть органи місцевого самоврядування

З 4 квітня 2016 року реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування здійснюватимуть виконавчі органи сільської, селищної або міської ради, сільські голови. Відповідні повноваження новим органам реєстрації будуть передані від територіальних підрозділів Управління Державної міграційної служби України в Кіровоградській області.

Нові правила реєстрації затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207.

Протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання громадяни України та іноземці чи особи без громадянства, які постійно або тимчасово проживають на території України, повинні звернутися за місцем нового проживання до органів реєстрації та зареєструвати його. Після народження дитини батьки або інші законні представники зобов`язанні зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців.

Реєстрація або зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи здійснюватиметься в день подання документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання.

Як і раніше, відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання у паспорт у вигляді книжечки будуть вноситись шляхом проставляння відповідного штампу. У паспорт у формі картки така інформація буде вноситись до безконтактного електронного носія. Який імплантовано у документ. Окрім того, ці відомості вноситимуться до Єдиного державного демографічного реєстру.


Виконання районної програми боротьби з онкологічними захворюваннями до 2017 року

  У Новоархангельській районній центральній лікарні відбулася конференція ”Виконання районної програми боротьби з онкологічними захворюваннями до 2017 року” за участю лікарів, представників громадських організацій району, депутатів місцевих рад.

Реформа освіти-вимога часу

Програмне завдання уряду на 2016 рік – це якість середньої освіти, яка є базою  для майбутнього країни, для нових якісних фахівців і для того, щоб Україна мала кадровий потенціал, аби далі проводити реформи, через десятиліття в тому числі.

Одним із головних завдань в середній освіті проголошено створення опорних загальноосвітніх навчальних закладів. Якість навчання – це те, що створює фундамент для майбутнього держави, що дасть можливість нашим дітям отримувати якісну середню освіту, здатизовнішнє незалежне оцінювання, вступити до вищих навчальних закладів, отримати професію і роботу.

 На сьогоднішній день  проблемним  питанням  залишається те, що згідно розрахункової формули на одного учня, по якій здійснюється планування бюджетних видатків, із збільшенням малокомплектності закладів 90 відсотків коштів направляється не на здійснення навчального процесу, а  на утримання мережі шкіл. А ці кошти  можна було б використати для покращення  матеріально-технічної бази закладів освіти.

 Бюджет освіти та мережа закладів і контингент учнів району- тісно пов’язані елементи. Кожного року зменшується кількість учнів, класів, що обумовлено демографічною ситуацією.

 Життя вносить свої корективи, які вимагають приведення до відповідності мережі навчальних закладів, тобто до їх оптимізації  шляхом реорганізації закладів. Виникла необхідність створити освітні округи з опорними школами і організувати до них підвезення учнів 10-11 класів для допрофільної підготовки і профільного навчання, а  на даний час це - єдина можливість зберегти  мережу  навчальних закладів району  та уникнути закриття малокомплектних шкіл.

З метою забезпечення рівного доступу дітей до якісної освіти, головою  Кіровоградської обласної державної адміністрації  видано розпорядження від 10 березня 2016 року №101-р «Про освітні округи в області».  

Округ - об’єднання навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту. До складу округу входять навчально-виховні об’єднання, в складі яких  опорні загальноосвітні навчальні заклади та  їх філії. Кількість учнів (вихованців) опорного закладу разом із учнями філій становить не менше 360 осіб.

Опорна школа-загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів, що надає повну загальну середню освіту, забезпечений кваліфікованими педагогічними кадрами, має матеріально-технічну і навчально-методичну базу, зручне розташування і забезпечує допрофільну підготовку і профільне навчання, поглиблене вивчення окремих предметів.

 Саме тому, вивчивши ситуацію з навчальними закладами району, враховуючи критерії відбору опорних шкіл та рекомендації щодо створення освітніх округів Кіровоградської області шляхом об’єднання навчальних закладів у навчально-виховні об’єднання, на розгляд комісії обласної державної адміністрації представлено 5 навчально-виховних об’єднань Новоархангельського округу:

Новоархангельське навчально-виховне об"єднання №1 (612 учнів)

 - Опорний заклад - Новоархангельський НВК «ЗШ І-ІІІ ступенів-гімназія».

Філії, які будуть входити до НВО №1:

Мар"янівська ЗШ І-ІІІ ступенів ( після реорганізації І-ІІ ступенів);

Вільшанська ЗШ І-ІІІ ступенів (після реорганізації І-ІІ ступенів );

Скалівський НВК "ЗШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ" -( після реорганізації ЗШ  І-ІІ ступенів).

Новоархангельська ДЮСШ;

Новоархангельський ДНЗ №1;

Вільшанський ДНЗ;

Мар"янівський ДНЗ;

Новоархангельське навчально-виховне об"єднання №2 (366 учнів) .

 - Опорний заклад – Новоархангельська ЗШ І-ІІІ ступенів №2.

Філії, які будуть входити до НВО №2:

Скалівсько-Хутірська ЗШ І-ІІІ ступенів (після реорганізації  ЗШ І-ІІ ступенів);

Синюхінський НВК "ЗШ І-ІІ ступенів -ДНЗ";

Ганнівська ЗШ І-ІІ ступенів;

Новоархангельський БДЮТ;

Новоархангельський ДНЗ №4;

Ганнівський ДНЗ;

Скалівсько-Хутірський ДНЗ .

Підвисоцьке навчально-виховне об"єднання(415 учнів)

 - Опорний заклад – Підвисоцька  ЗШ І-ІІІ ступенів.

Філії, які будуть входити до НВО №3:

Покотилівська ЗШ І-ІІІ ступенів (після реорганізації  ЗШ І-ІІ ступенів);

Ятранський НВК «ЗШ І-ІІ ступенів –ДНЗ».

Копенкуватська  ЗШ І-ІІІ ступенів (після реорганізації ЗШ І-ІІ ступенів);

Розсохуватецький НВК «ДНЗ-ЗШ І ступінь»;

Тернівська ЗШ І-ІІІ ступенів  (після реорганізації  ЗШ І-ІІ ступенів)

Підвисоцький ДНЗ;

Тернівський  ДНЗ;

Покотилівський ДНЗ;

Копенкуватський ДНЗ;

Підвисоцький МНВК;

Підвисоцький БДЮТ.

Торговицьке навчально-виховне об"єднання (529 учнів)

 - Опорний заклад – Торговицька  ЗШ І-ІІІ ступенів.

Філії, які будуть входити до НВО №4:

Новоархангельська районна СЮН;

Кам"янецька ЗШ І-ІІІ ступенів ;

Нерубайська  ЗШ І-ІІІ ступенів (після реорганізації ЗШ  І-ІІ ступенів);

Небелівська ЗШ І-ІІ ступенів;

Свердликівська ЗШ І-ІІ ступенів;

Торговицький  ДНЗ;

Кам"янецький ДНЗ;

Небелівський ДНЗ;

Нерубайський ДНЗ;

Свердликівський ДНЗ.

Надлацьке навчально-виховне об"єднання(360 учнів) .

 - Опорний заклад – Надлацька  ЗШ І-ІІІ ступенів.

Філії, які будуть входити до НВО №5:

Кальниболотська ЗШ І-ІІІ ступенів;

Іванівська  ЗШ І-ІІІ ступенів ( після реорганізації НВК «ДНЗ-ЗШ І ступеня» );

Тимофіївський НВК "ДНЗ-ЗШ І ступеня";

Кальниболотський ДНЗ;

Надлацький ДНЗ .

     Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації звертається до громадськості району з розумінням сприйняти зміни, що йдуть разом з реформами освіти в Україні.


Про організацію підготовки до проведення відпочинку дітей в пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням влітку 2016 року

      У відділі освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації відбулося засідання “круглого столу” за участю директорів шкіл району, представників громадських організацій. “Організація літнього відпочинку дітей є складовою частиною безперервного та послідовного процесу виховання”- наголосив начальник відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації Сергій Керлсон.

      Ураховуючи, що 2016 рік є Роком англійської мови в Україні, відповідно до Указу Президента України від 16 листопада  2015 року № 641 «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні», рекомендовано під час планування літнього відпочинку дітей створити мережу мовних шкіл та профільних мовних таборів на базі загальноосвітніх навчальних закладів району. У Новоархангельському районі на базі загальноосвітніх шкіл планується створити 9 мовних таборів, в яких охопити 621 дитину. У пришкільних таборах з денним перебуванням  влітку 2016 року планується охопити 269 дітей. Разом в оздоровчий період  плануємо охопити відпочинком 890 дітей, що становить 47% учнівського контингенту району. Робота таборів розпочнеться з 1 червня і проходитиме протягом 14 робочих днів.

_____________







01 березня 2016 року

Завантажити Інфографіка про благодійні внески для надання допомоги постраждалим та внутрішньо переміщеним особам, які опинились в складних життєвих обставинах


20 січня 2016 року

Завантажити Інформація щодо відкриття рахунків для зарахування одноразової допомоги громадянам України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.

Завантажити Перелік небезпечних для проживання населення населених пунктів та районів Донецької та Луганської областей, які знаходяться в зоні антитерористичної операції.

_________


17 грудня 2015 року

Відділ Держгеокадастру у Новоархангельському районі Кіровоградської області інформує, що на офіційному веб–сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру http://map.land.gov.ua (у розділі «Публічна кадастрова карта») працює електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Сервіс дозволяє здійснювати оплату послуги за допомогою електронного платіжного засобу та замовити одержання витягу у будь-якому зручному для вас центрі надання адміністративних послуг.

_________

Завантажити Аналітичний звіт виконання завдань і заходів обласної цільової соціальної програми торгівлі людьми до 2015 року.


Завантажити Безоплатна вторинна правова допомога


Зарплату бюджетникам області за вересень та жовтень перерахують ближчим часом... Завантажити







Обговорюємо проект змін до Конституції України та концепції реформування місцевого самоврядування

Завантажити Концепція реформи місцевого самоврядування та проект змін до Конституції України.

Завантажити Порівняльна таблиця до проекту Закону України "Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)".

Завантажити Роз`ясненння щодо змін до Конституції України на реалізацію Реформи місцевого самоврядування та курсу Уряду на децентралізацію влади в Україні.

Завантажити Графік проведення консультацій-нарад з керівниками районних (міських) робочих груп з підготовки матеріалів до проекту Перспективного плану формування територій громад Кіровоградської області.

----------------------



Закон України від 09 квітня 2015 року № 319-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу до публічної інформації у формі відкритих даних" набув чинності...Завантажити



Завантажити Перелік захисних споруд цивільного захисту та найпростіших укриттів Новоархангельського району, які приведені у готовність до застосування станом 01 травня 2015 року


При Кіровоградській обласній державній адміністрації створено Координаційний центр надання допомоги учасникам АТО та членам їх сімей


Безумовно, першочергове завдання центру - забезпечити усіляку підтримку і допомогу учасникам АТО та членам їх сімей, які звертаються за допомогою у органи влади різного рівня, а разом з тим новоутворена структура покликана скоординувати дії волонтерів та громадських організацій, які допомагають військовослужбовцям та їхнім родинам.

Координаційний центр займатиметься прийомом та обробкою відповідних звернень, що надходять до Кіровоградського обласного контактного центру, стежитиме за веденням баз даних необхідної та наданої допомоги і координуватиме дії місцевих органів виконавчої влади, представників бізнесу, волонтерів та громадських організацій, які надають допомогу учасникам АТО та членам їх сімей. Члени координаційного центру збиратимуться щотижня для аналізу зібраної інформації і перерозподілу завдань для виконання.

Очолює Координаційний центр надання допомоги учасникам АТО та членам їх сімей заступник голови облдержадміністрації Віта Атаманчук. Серед членів координаційного центру окрім керівників різних структурних підрозділів ОДА, а також територіальних відомств, представники громадських організацій, благодійних фондів і окремі волонтери.

Телефон для звернень до контактного центру: 0-800-500-238.

______________





До Вашої уваги

Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Кіровоградській області запрошує для обговорення питання працевлаштування на посади головних державних інспекторів в районах області всіх бажаючих з вищою будівельною освітою (інженер-будівельник) та досвідом роботи.

За інформацією звертатися за адресою: 25022, м.Кіровоград, вул.Дворцова 28, 3 поверх, к.303. тел.(0522)22-36-16


Завантажити Завантажити Завантажити Передплата видання «Вісник Держархбудінспекції України»



Шановні споживачі електричної енергії!


Згідно із розпорядженням ДП НЕК «Укренерго», з 1 грудня 2014 року з 7:00 по всій території України вводяться в дію графіки аварійних відключень споживачів. Підставою для запровадження цих заходів став вихід з ладу енергоблоку Запорізької АЕС потужністю 1 тис. МВт, внаслідок чого в об`єднаній енергетичній системі України виник дефіцитний баланс виробництва і споживання електроенергії.

Для того, аби мінімізувати тривалість та кількість аварійних відключень, ПАТ «Кіровоградобленерго» звертається до споживачів з проханням із розумінням поставитися до тимчасових незручностей і самостійно обмежити використання електричної енергії.

Більш детальну інформацію можна отримати, звернувшись до кол-центру ПАТ «Кіровоградобленерго» за телефонами: 15-70 (короткий довідковий номер зі стаціонарного телефону), (0522) 35-68-51, (067) 521-15-70 (з мобільного за тарифами оператора).



За матеріалами прес-служби

ПАТ «Кіровоградобленерго»



Завантажити Оголошення про оприлюднення проекту постанови Кабінету Міністрів України “Про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру”.


Завантажити Графік можливих аварійних відключень споживачів електричної енергії по Новоархангельському району згідно з п.2 протоколу наради у голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 22 грудня 2014 року №44.


Завантажити Про порядок дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій


Завантажити Графік можливих аварійних відключень споживачів електричної енергії по Новоархангельському району згідно з п.2 протоколу наради у голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 22 грудня 2014 року №44.


Завантажити Графік аварійних відключень споживачів електроенергії по ПАТ "Кіровоградобленерго" на 2014-2015 рр.


Завантажити Графік прийому громадян Новоархангельським РВ УМВС України в Кіровоградській області з питань оформлення довідок про відсутність або наявність судимостей.


Завантажити Зразок запиту до Управління інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС (УМВС) України в Кіровоградській області на отримання відомостей про відсутність або наявність судимостей.


Завантажити Держфінінспекція в Кіровоградській області за січень–квітень 2014 року забезпечила відшкодування втрат майже на 11 млн.грн.



Завантажити Оголошення про набір осіб для участі у конкурсному відборі на навчання до Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Академії за денною, заочною та заочно-дистанційною формами навчання у 2014 році


Завантажити Оголошення про набір на навчання державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування за спеціальністю "Державна служба" галузі знань "Державне управління" в Тернопільському національному економічному університеті


Оголошення: Національна академія (м.Київ) відповідно до ліцензії Міністерства освіти і науки України від 5 червня 2013 року (серія АЕ №207563) проводить прийом слухачів до навчально-наукових інститутів...Завантажити




Зірка пам`яті

----------------------

Завантажити "Життєвий шлях та діяльність Тараса Григоровича Шевченка"


Система управління якістю в органах виконавчої влади

Завантажити Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2006 р. №614 "Про затвердження Програми запровадження системи управління якістю в органах виконавчої влади"

Завантажити Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 31 липня 2006 року №273/221 "Про створення спільної робочої групи та затвердження на 2006 рік Плану заходів щодо виконання Програми запровадження системи управління якістю в органах виконавчої влади"

Завантажити Розпорядження голови Новоархангельської районної державної адміністрації Кіровоградської області від 15 січня 2009 року № 15-р "Про питання розроблення та запровадження системи управління якістю"

Завантажити Наказ керівника апарату Новоархангельської районної державної адміністрації Кіровоградської області від 16 січня 2009 року № 1 "Про створення координаційної ради з питань запровадження системи управління якості в апараті райдержадміністрації"

Новоархангельщина напередодні ювілею утвор%E


ОГОЛОШЕННЯ


ПРОЕКТИ


ВАКАНСІЇ


ПОВІДОМЛЕННЯ


ПОДІЇ


ПОРЯДОК


ГРАФІКИ






ОГОЛОШЕННЯ


Шевчук С.Г. - розробка WEB-сторiнки